zman יורם לימודים פורטל הלימודים והסטודנטים
הוסף למועדפים יום ג', 21.11.2017, 22:59
חפש
..חיפוש לימודים לפי קטגוריות
הצג הכל הצג מוסדות לימודים הצג מסלולי לימודים הצג מילות חיפוש פופולאריות
קהילות יועצי לימודים ופורומים
|
משתחררים
|
תעסוקה
|
פורומים
|
סטודנטים
|
מלגות
|
הכוונה מקצועית
|
סיכויי קבלה
לימודים ראשי
|
ערוץ הבחינות
|
MBA בעולם
|
כתבות ומאמרים
|
וידאו
|
לימודים בחו''ל
|
חוגים
|
פסיכומטרי
|
בגרויות
מקצועות
בחר סוג לימודים
מכינות, בגרות ופסיכומטרי
לימודי תואר ראשון
לימודי תואר שני
הנדסאים
קורסים ולימודי תעודה
סדנאות, פנאי ורוח
לימודים בחו"ל
בחר קטגוריה
בחר תחום לימודים
בחר איזור לימודים
כל האזורים
באר שבע והדרום
גוש דן
הגליל והגולן
השרון
חיפה והסביבה
ירושלים וסביבותיה
מישור החוף והדרום
תל אביב
חיפוש לימודים
    1. חפש
בקר/י בפורומים נוספים
מנהל/ת פורום: לאורה קוקיאר
?עדיין מתלבט איפה ללמוד
מלא פרטים ונציג שלנו יחזור אליך עוד היום עם כל מוסדות הלימוד שיכולים להתאים לך
מאשר/ת למשלוח חומר פרסומי.
 
תאריך מחבר נושא ההודעה  
19/05/15 00:00 כהן איילה
 
שלום,
ברצוני לשאול האם מאבחנת שעושה אבחונים לתלמידים בגילאי גן-תיכון יכןלה לעשות 
אבחונים דידקטיים גם לסטודנטים?
האם הכלים(כלי האבחון)בהם משתמשים לתלמידי התיכון משתמשים בהם גם לסטודנטים או שסטודנטים נדרשים
לסוללה אחרת של מבחנים.
דבר נוסף-תלמיד שעבר אבחון דידקטי בתיכון ההתאמות להן הוא זכאי תקפות גם בלימודיו האקדמאים 
או שהוא צריך לחדש את האבחון?
תודה



 
26/05/15 10:43 לאורה קוקיאר
 
שלום לך,
מאבחנת ילדים ונוער יכולה לעשות אבחונים דידקטיים גם לסטודנטים בתנאי שיש לה כלי אבחון מתאימים וכן, בתנאי שעברה הכשרה לגבי מאפייני התפקוד הקוגניטיבי והלקות בגיל בוגר (לצורך העניין, מאבחנת מוסמכת - קרי יש לה תואר שני בלקויות ולמידה - אכן הוכשרה לאבחון מבוגרים).
 
לגבי הכלים, נורמות הביצוע שונות לתיכוניסטים ולמבוגרים ואכן, יש גם כלי אבחון מיוחדים המיועדים למבוגרים בלבד.
 
לגבי תקפות אבחון דידקטי שעבר  תלמיד תיכון בלימודים האקדמיים - זה תלוי מוסד לימודי, יש מוסדות שלא דורשים אבחון חדש (בהנחה שלא חלפו יותר מ-5 שנים מאז ביצוע האבחון) ויש מוסדות שדורשים אבחון חדש ומיוחד למבוגרים (מת"ל).
 
מקווה שעזרתי
בהצלחה
לאורה


?רוצה מידע נוסף
מלא את פרטיך ונציג שלנו יחזור אליך עוד היום ויעזור לך
מאשר/ת למשלוח חומר פרסומי.

 
5/05/15 21:22 אניטה טלקר
 
שלום לכולם!!! אני  זקוקה לעזרתכם במילוי שאלונים במסגרת עבודת הגמר לתואר ראשון בפסיכולוגיה. המחקר עוסק במבוגרים עם לקות למידה. ההשתתפות הינה התנדבותית. התגובות והמידע המועברים אלי הינם אנונימיים ואין לי כל דרך לדעת את זהותכם וכן את תשובותיכם אשר בחרתם. השאלונים מיועדים לאנשים מעל גיל 18 בלבד. זמן מילוי השאלונים הינו 20 דקות. לינק לשאלון https://docs.google.com/forms/d/1AUCvipdNsTE2sWQ_PrYIop0T5sXyeIPg0Fh-gQVzFkU/viewform אני מודה לכם ומעריכה מקרב לב על הקדשת הזמן! אניטה



 
27/04/15 00:35 אילנה
 
שלום רב לכולם
 
מבקשת עזרה במילוי שאלון של עמוד אחד בנושא של ליקויי למידה ,חרדת בחינות ועמידות.
 
אשמח לכול תגובה , אם זאת  אני זקוקה לאנשים שאובחנו עם לות כלשהי-למשל , דיסלקציה ,דיסגראפיה או דיסקלקוליה.
במידה ואתם מכירים אנשים כאלה ושהם מעל גיל 18, אנא העבירו להם את הלינק המצורף מטה.
 
מאוד אודה על עזרתכם 
 
https://docs.google.com/forms/d/1FA9ThrChZLgor1MmMVVqMDHP4cen1nCG5W0XWLgrinU/viewform
 



 
14/04/15 10:22 אירית
 

שלום לכולם. נשמח מאד לעזרתכם במילוי שאלונים לצורך עבודה סמינריונית לסיום התואר . נושא העבודה: דימוי עצמי של בעלי ליקויי למידה וזיקתו לסגנון התקשרות. השאלונים מופנים לבעלי ליקויים ולאלה שאין להם ליקויים. מודות מאד רחלי ואירית. אנא היכנסו ללינק הבא

http://goo.gl/forms/axrMabz2PS

 



 
11/04/15 13:32 קרןתהל
 
היי אני סטודנטית באוניברסיטה הפתוחה שצריכה עזרה בסיום עבודת הגמר שלה..
אשמח אם תעזרו לי לסיים את התואר ותענו על שאלון -
 
data-reactid=.vd.mid=11428693595595=2d54365f27d9cd46462.2:0.0.0.0.0.0.range0:0 https://docs.google.com/forms/d/1SYp4FXeF8yPwB-gvODAwBN8mtd0YAyAI2RyseB3xznc/viewform?c=0&w=1
 
תודה רבה!!



 
8/04/15 09:20 אניטה טלקר
 

שלום רב,

במסגרת השלמת תואר ראשון באוניברסיטה הפתוחה, אנו פונים אליכם בהצעה להשתתף במחקר העוסק בהשפעות של לקויות למידה על חוסן נפשי והערכה עצמית.


ההשתתפות במחקר הינה התנדבותית ואתם חופשיים לפרוש מהמחקר בכל שלב אם אתם מרגישים אי-נוחות כלשהי על-ידי סגירת השאלון.


ההשתתפות במחקר הינה אנונימית וללא סימני זיהוי בשאלונים, כך שלא ניתן לזהות את המשתתף בכל שלב של מילוי השאלון או לאחריו. כמו כן, נתוני השאלון משמשים לצורך מחקר זה בלבד. נתוני השאלון חשובים לצורכי המחקר ולכן יש להקפיד על סימון תשובות באופן האמיתי והכנה ביותר.


למטרות המחקר תתבקשו למלא שאלון הכולל שני חלקים. הערכת הזמן הנדרש למילוי השאלון הוא כ-30 דקות. לפני כל חלק יוצג הסבר קצר בנוגע למילוי השאלות. את השאלון יש למלא פעם אחת בלבד.


השאלון אינו מיועד למשתתפים מתחת לגיל 18. אם אתם מתחת לגיל 18 אנא אל תמלאו את השאלון. אנא הקפידו למלא את השאלון ברצף וללא הפסקות.


השאלון כתוב במין זכר אך מיועד לנשים ולגברים כאחד.

על מנת לעבור לשאלון אנא הקליקו על הקישור הבא: https://docs.google.com/forms/d/1AUCvipdNsTE2sWQ_PrYIop0T5sXyeIPg0Fh-gQVzFkU/viewform

האנונימיות נשמרת כפונקציה של השימוש בשיטת העברת השאלון על ידי גוגל דוקס.

אנו מודים לכם על הקדשת הזמן ושיתוף הפעולה.

שמות החוקרים.

אניטה טלקר

דרור בר נתן

כל המעוניין בהסברים נוספים, מוזמן לשלוח בקשה לכך בדואר אלקטרוני:hhlopen@gmail.com

 



 
26/03/15 20:54 אילנה
 
שלום רב לכלם, שמי אילנה ואני מבקשת את עזרתכם במילוי שאלון קצר בנוא של לקויות למידה 
 
להלן מצורף קישור לשאלון 
 https://docs.google.com/forms/d/1FA9ThrChZLgor1MmMVVqMDHP4cen1nCG5W0XWLgrinU/viewform
 
 



 
18/06/14 21:38 גילה
 
מישהו יודע מה שואלים בראיון? מה חשוב להדגיש? 



 
18/06/14 21:38 גילה
 
מישהו יודע מה שואלים בראיון? מה חשוב להדגיש? 



 
2/05/14 02:17 לינוי
 
משתתף יקר שלום,
אנו עורכות מחקר הבוחן הבדלים בין סטודנטים בעלי ליקויי למידה לבין סטודנטים שאינם לקויי למידה.
המחקר נערך במסגרת לימודינו האקדמיים לתואר ראשון בפסיכולוגיה באוניברסיטה הפתוחה.
השאלונים הינם אנונימיים והמענה עליהם עשוי להימשך בין 10 ל-20 דקות.
הנך מתבקש/ת לענות עליהם במלוא האחריות והרצינות האישית שלך על מנת לסייע להצלחת המחקר.
השאלונים מנוסחים בלשון זכר מטעמים של נוחיות הקריאה, אולם מכוונים במידה שווה לשני המינים.
ראוי להדגיש שהשאלונים אינם מכילים פריטים שאמורים להטריד או לגרום לתחושת אי נעימות.
עם זאת, במידה ותרגיש/י אי נעימות כלשהי את/ה רשאי/ת לפרוש בכל שלב.
אנו מודות לך מאוד על שיתוף הפעולה.
להלן הקישור:
https://docs.google.com/forms/d/16y3OqfjF0tKCRbw3PgIMtKy-gfOdmqrUaTOTVbHeePs/viewform?usp=send_form



 
22/04/14 14:36 מאיר
 
היי
אני אשמח אם תוכלו לעזור לי במילוי שאלונים
במסגרת  תואר ראשון שאני עושה
חמש דקות בקישור המצורף
תודה רבה
https://docs.google.com/forms/d/162a5FYsOrabpGu6chKUNZLvJH-Jd2nF1BdXIzAcy2TI/viewform?usp=send_form



 
8/03/14 11:16 נעמי רגב
 
אוניברסיטת בר אילן בודקת אפשרות להקים מכינה נגישה ולאפשר הזדמנות ללימודים אקדמיים לתלמידים עם מוגבלות מוטורית המלווה בלקות למידה:
התוכנית כוללת
 
התאמת תכנית אישית
שיפור יכולות לימודיות אישיות
תמיכה אישית וקבוצתית במשך תקופת הלימודים במכינה
שילוב בכיתות לימוד של כלל הסטודנטים בשלב מתקדם של הלימודים
שיפור או הוספת ציוני בגרות חסרים
קורס הכנה למבחן הפסיכומטרי
מועד פתיחת המכינה - אביב תשע"ה, מרץ 2015
 
לפרטים נוספים והרשמה:
http://www.barilan.b2w.org.il
 



 
28/02/14 21:50 בן 15
 
הלכתי לאיבחון להפרעת קשה גם טובה וגםעוד איבחון
אמרו לי שאין לי הפרעת קשב אבל לפעמים יש הפרעות קטנות שכתוב במדד שאין לי הפרעת קשב וכתוב במדד שזה רגיל
עכשיו אני לקוי למידה ,ויש לי בעיה בסדר ביום יומי אירגון זמן וכל זה.
לא יודע לסכם וכל זה.
וגם לפעמים אין לי כוח ללמוד ולשבת על התחת וללמוד ולחרוש ולהיות מרוכז ממש ממש 



 
4/03/14 13:16 בן 15
 
במידה ואני לוקח את זה בהשגחת נירולוג רופא מוסמך ?
ומה הסיכונים לזה?
 



 
5/03/14 15:55 לאורה קוקיאר
 
שלום לך,
ברוב המקרים אין כלל סיכון בלקיחת התרופה, במקרים מועטים מתלוננים הסטודנטים על כאבי ראש או בטן או על תסמינים נאחרים.
ההשגחה והמעקב הרפואים חשובים לא רק במטרת לטפל בתופעות הלוואי אלא גם על מנת לקבוע מינון יעיל ומתאים של התרופה.
בהצלחה
לאורה  



 
2/03/14 11:52 לאורה קוקיאר
 
שלום לך,
ראשית, ריטלין יש לקחת רק במידה וקיימת המלצה של רופא ובהשגחתו.
אני ממליצה לך לחזור אליו עם תלונותך ובמקביל להיעזר  ב"מאמן אישי" שילמד אותך  אסטרטגיות למידה ולהתמודדות עם  סדר, ארגון, התמדה בלמידה וכד',
בהצלחה
לאורה


?רוצה מידע נוסף
מלא את פרטיך ונציג שלנו יחזור אליך עוד היום ויעזור לך
מאשר/ת למשלוח חומר פרסומי.

 
29/01/14 20:22 מעין
 
רציתי לדעת מה התואר הזה בעצם מקנה לסטודנט בסוף הלימודים.
הבנתי שאם רוצים אפשר לעשות במקביל לתואר תעודת הוראה או קורס של מאבחנת 
כתוספת ללימודים ולא כחלק מהם ובתוספת תשלום
אז אני לא הבנתי מה התואר נותן מבחינה מעשית בשטח.
ועוד דבר, אין לי רקע בחינוך ויש לי תואר ראשון במדעי הרוח. מה בעצם הסיכויים שלי להתקבל לתואר הזה,
?
תודה



 
2/02/14 12:34 לאורה קוקיאר
 
שלום,
התואר מקנה ידע רב  בתחום של לקויות למידה - אבחון וטיפול (זאת  במסגרת לימודי התואר של אוניברסיטת חיפה ושל האוניברסיטה העברית לא מכירה את המסלולים ביתר המוסדות).
אין צורך בקורס מאבחנות נפרד שכן התואר מכשיר אותך כמאבחנת.
באשר להשלמת תעודת הוראה - במידה ותרצי לעבוד במסגרת משרד החינוך, עדיף להחזיק בתעודת הוראה במידה ולא אז אין צורך (תוכלי לעבוד במוסדות להשכלה גבוהה, במרכזי למידה או כמאבחנת פרטית).
היות ואין לך תואר בחינוך או פסיכולוגיה, סביר להניח שיבקשו ממך ללמוד קורסי השלמה רבים על מנת להתקבל כסטודנטית מן המניין .
בהצלחה
לאורה


?רוצה מידע נוסף
מלא את פרטיך ונציג שלנו יחזור אליך עוד היום ויעזור לך
מאשר/ת למשלוח חומר פרסומי.

 
17/12/13 20:26 זיו
 
שלום לכולם. אני סטודנטית לתואר ראשון באוניבסיטה הפתוחה ואני עושה עבודה סמינריונית שהמחקר שלה מתייחס לליקוי למידה בוגרים. ברור לי שכבר ראיתם כבר הרבה בקשות למילוי שאלון אבל בבקשה מי שיוכל למלא את השאלון המאד קצר ואנונימי הנ"ל אני אודה לו מאד.
https://docs.google.com/forms/d/1_mC63mJ2GPZnwAj3MNqCVto6-g1xc066SOxsCQIYRTY/viewform



 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 20 | לעמוד הקודם 


פנייתך נשלחה בהצלחה
X
עשה לנו לייק ונמשיך לעזור לך גם בפייסבוק
המלגות הכי שוות
מתי יש ימים פתוחים
תחומי לימוד חדשים